Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Mailproblem hos Binero

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-12-05, 22:43 #1
opik opik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2008
Inlägg: 56
opik opik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2008
Inlägg: 56
Hej,

Mitt företags mail och webbsida ligger på binero. Men vi har de senaste månaderna haft problem med mailen. Vi har haft följande problem:

* Mail som har filer bifogade och som skickas till en adress som forwardar till andra adresser kommer inte fram
* Sedan började mail från först hotmail och sedan gmail strula och de kommmer inte alltid fram.
* Sedan började mail från andra domäner att inte komma fram
* Långa mail med mycket text kommer inte alltid fram
* Mail som skickas av robots (tex aktiveringsmail) kommer inte fram
* Mail med bifogade filer började strula generellt

Vi har varit i kontakt med bineros support. De hade/har ingen aning om vad som kan orsaka problemen, men de flyttade oss till en annan server. Det hjälpte inte. Spamskyddet är inte speciellt hårt satt, men jag lättade på det ännu mer nyligen, vet inte om det ger effekt. Jag tvivlar på att det kommer göra det. Jag hittade en tråd här på forumet där folk haft/har liknande problem med mailen på binero.

Det jag undrar är om fler har dessa problem med binero? Och vad rekommenderas? Vi är i övrigt nöjda med binero, så finns det något sätt att komma runt som man verkar kunna göra med loopia?
opik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017