Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Vi får inte ta betalt med kort längre...

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-11-23, 13:07 #1
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Pay-Read slänger ut oss. Eller egentligen är det inte pay-read, utan mastercard/eurocard som har fått moralpanik. Jag blev uppringd idag av Pay-Read som meddelade att de är tvungna att avbryta samarbetet med oss, efter att kortföretagen hört av sig till dem och bett dem stänga av oss. Vi säljer sexleksaker för kvinnor från en webbutik och det strider tydligen mot deras etiska policy. Jag blir inte klok på det dock. Samtliga av våra kollegor/konkurrenter erbjuder kortbetalningar. Till och med por.rsidor (själva varken säljer eller publicerar vi p.orr.) tar betalt via kort. Hela vår profil och syftet med vår webbshop bygger på att sälja sexleksaker, utan ”snusk”. Någon som har en teori om varför just det här har drabbat oss och inte någon av de säkert 500.000 p.orrsidor som finns på nätet? Adressen till webbutiken är http://www.passionofsweden . se Jag begriper som sagt ingenting. Någon som har varit med om något liknande? Är det verkligen så moraliskt fel med sexleksaker?
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 2 (0 medlemmar och 2 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017