Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Proinet referens

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-12-19, 23:26 #11
Pewas avatar
Pewa Pewa är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 253
Pewa Pewa är inte uppkopplad
Medlem
Pewas avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 253
Citat:
Originally posted by Aron@Aug 14 2007, 12:15
Ytterligare en referens är väl www.hojen.nu som brukar hänga här. Kanske kan få ett utlåtande av honom?
Sökte lite på proinet och hittade den här gamla tråden..

Vi har flyttat vår sida till ett annat webhotell efter den stora kraschen och måste medge att jag inte ångrar mig. Infon och supporten på proinet var iaf inte jag nöjd med, även om det är ett väldigt prisvärt alternativ för den som letar billiga lösningar.

Proinet har diskuterats till leda här redan så jag ska inte spä på nått mer.. jag hoppas de lyckas bra med nya ägarna!
Pewa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-12-20, 08:42 #12
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Om du blir utsatt för ett brott, och du inte kan jobba på säg 1 vecka, skall du får sparken? Det är samma sak i proinet fall, dom blev utsatta för "kriminellverksamhet" , tom telia som har hur mycket resuser som helst har fått sina servrar hackade. ( Man la upp knarkpropaganda på deras hemsida ) .

Så knappas något nytt under Solen.

//Moderator - Redigerade inlägget på grund av brott mot regel §3 Reklam.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-12-20, 11:27 #13
b_anderssons avatar
b_andersson b_andersson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 067
b_andersson b_andersson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
b_anderssons avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 067
Citat:
Originally posted by klein@Dec 20 2007, 08:42
Här skrev Klein positivt om Proinet, men någon Moderator har ändrat mitt & hans inlägg!?!? /B
Rätta mig om jag har fel, men sitter inte du i styrelsen för Olaussons & Kleinhubers Webhotell in Sweden AB som äger Proinet?

/Edit:

Till den moderator (Kjette?) som censurerar/ändrar i mitt & Kleins inlägg, helt seriöst vad fan håller du på med!?

//Björn
b_andersson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-12-21, 10:17 #14
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Citat:
Ursprungligen postat av b_andersson
Citat:
Ursprungligen postat av klein
Här skrev Klein positivt om Proinet, men någon Moderator har ändrat mitt & hans inlägg!?!? /B

Rätta mig om jag har fel, men sitter inte du i styrelsen för Olaussons & Kleinhubers Webhotell in Sweden AB som äger Proinet?

/Edit:

Till den moderator (Kjette?) som censurerar/ändrar i mitt & Kleins inlägg, helt seriöst vad fan håller du på med!?

//Björn
Jag sitter inte i någon styrelse.

Du kanske skall följa PUL ( http://www.notisum.se/rnp/SLS/lag/19980204.HTM ) , så slipper du får inlägg bortplockade.. Trodde tråden handlade om Proinet och eventuella ref., och inte om mej som person.

Förövrigt föreslår jag du kontakta bolagsverket, stilla din nyfiken via de offentliga register som finns i Sverige för ändamålet, istället för att sitta och spekulera i vem som gör vad.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-12-21, 12:59 #15
b_anderssons avatar
b_andersson b_andersson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 067
b_andersson b_andersson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
b_anderssons avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 067
Citat:
Originally posted by klein@Dec 21 2007, 10:17

Jag sitter inte i någon styrelse.
Du kanske skall följa PUL ( http://www.notisum.se/rnp/SLS/lag/19980204.HTM ) , så slipper du får inlägg bortplockade.. Trodde tråden handlade om Proinet och eventuella ref., och inte om mej som person.
Förövrigt föreslår jag du kontakta bolagsverket, stilla din nyfiken via de offentliga register som finns i Sverige för ändamålet, istället för att sitta och spekulera i vem som gör vad.
Anledningen til att jag frågade var för att du rekommenderade Proinet, och enligt samtal med Bolagsverket så sitter du som styrelsesuppleant i Olaussons & Kleinhubers Webhotell in Sweden AB. Men nu har din rekommendation blivit portplockad av moderator, det tråkiga är väl bara att det är inte första gången (
sökning på inlägg om Proinet av Klein) som du rekar Proinet/O&K.

/Edit: Stavfel

//Björn
b_andersson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-12-21, 13:27 #16
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Citat:
Ursprungligen postat av b_andersson
Citat:
Ursprungligen postat av klein
Jag sitter inte i någon styrelse.
Du kanske skall följa PUL ( http://www.notisum.se/rnp/SLS/lag/19980204.HTM ) , så slipper du får inlägg bortplockade.. Trodde tråden handlade om Proinet och eventuella ref., och inte om mej som person.
Förövrigt föreslår jag du kontakta bolagsverket, stilla din nyfiken via de offentliga register som finns i Sverige för ändamålet, istället för att sitta och spekulera i vem som gör vad.

Anledningen til att jag frågade var för att du rekommenderade Proinet, och enligt samtal med Bolagsverket så sitter du som styrelsesuppleant i Olaussons & Kleinhubers Webhotell in Sweden AB. Men nu har din rekommendation blivit portplockad av moderator, det tråkiga är väl bara att det är inte första gången (
sökning på inägg om Proinet av Klein) som du rekar Proinet/O&K.

//Björn
Det du påstår är felaktig. Jag har gjort reklam för andra webhotell exempelvis binero Tycker det behövs lite motvikt emot alla muppar som hypar loopia osv.

Förövrigt finns det ca 690 personer har samma efternamn som mitt nickname och ca 160 miljoner träffar på google. Ungefär som att påstå att alla som hetter Ericsson i efternamn har något med bolaget LM Ericsson att göra.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-12-21, 13:33 #17
b_anderssons avatar
b_andersson b_andersson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 067
b_andersson b_andersson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
b_anderssons avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 067
Citat:
Originally posted by klein@Dec 21 2007, 13:27
... Så vad vill du komma dina påstående...
Jag orkar inte tjaffsa med dig, efter att ha fått flertalet trådar raderade av din kollega & moderator Kjette så orkar jag inte mer. Men i vilket fall för att komma tilbaks on-topic, jag använder också Proinet och jag är nöjd, jag blir bara väldigt besviken när man måste ta till så låga metoder som du Martin gör här.

/edit: Klein redigerade sitt inlägg & ändrade innehåll under tiden jag svarade, därav den konstiga citeringen.

//Björn
b_andersson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-12-21, 13:40 #18
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Citat:
Ursprungligen postat av b_andersson
Citat:
Ursprungligen postat av klein
... Så vad vill du komma dina påstående...

Jag orkar inte tjaffsa med dig, efter att ha fått flertalet trådar raderade av din kollega & moderator Kjette så orkar jag inte mer. Men i vilket fall för att komma tilbaks on-topic, jag använder också Proinet och jag är nöjd, jag blir bara väldigt besviken när man måste ta till så låga metoder som du Martin gör här.

/edit: Klein redigerade sitt inlägg & ändrade innehåll under tiden jag svarade, därav den konstiga citeringen.

//Björn
Du svamlar ju en massa goja, måste jag har rätt att försvara mej emot dina substanlösa flammor.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-12-21, 13:44 #19
b_anderssons avatar
b_andersson b_andersson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 067
b_andersson b_andersson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
b_anderssons avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 067
Citat:
Originally posted by klein@Dec 21 2007, 13:40

Du svamlar ju en massa goja, måste jag har rätt att försvara mej emot dina substanlösa flammor.

Nu börjar det bli rejält OT och nu förstår jag ifall en moderator städar upp lite. Min tanke var inte att det skulle spåra utan bara att Klein skulle erkänna att han gång på gång på gång rekar sitt eget företag.

Men Klein (Martin) menar du att du har inget med Linux.se/Okit.se/shellkonto.se/proinet.se att göra?

//Björn
b_andersson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-12-21, 14:51 #20
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Samtalade lite snabbt med en Admin om detta, vi väntar liiite med städning och ser vart detta bär vägen.

Det som förbryllar oss lite är att e-postadressen på Klein´s användare ser ut att tillhöra den person b_andersson talar om.
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017