Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Epassporte

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-11-18, 01:37 #1
senzeis avatar
senzei senzei är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 226
senzei senzei är inte uppkopplad
Medlem
senzeis avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 226
Är lite nyfiken på att få svar på frågor från någon som faktiskt använder det.. Om ni är nöjda?
Smygkostnader och liknande som inte framgår, finns det sådant hos dom?

Och vad jag förstått så ska det inte gå att föra över från Epassporte till exempelvis din Nordea bank (IBAN)
Stämmer det?

jobbar med XXX grejjer, så paypal och liknande används inte av adult världen tyvärr.
och tar man check alternativ försvinner på tok för mycket i inlösningen av checken.

Tack på förhand
senzei är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-18, 05:15 #2
Farang Farang är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 105
Farang Farang är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 105
Jag änvänder endast det virtuella visa kortet.
Tycker att det funkar bra. Har inte haft problem med det sedan jag öppnade kontot i september.

Adult friend sätter in min provison på mitt epassporte konto, det täcker alla kostnader för min server.
Jag vet inte hur säkra pengarna är, så jag har bara pengar på kontot för att betala min server samt diverse kringkostnader för den. Skulle det sedan bli pengar kvar på kontot, så handlar jag online,

Kostnader:
Om du gör en insättning (minimum $25) via ditt betal/kredit kort så tar dom $5. Det kostar inget att använda det virtuella visa kortet på nätet vid online köp. Dom tar $0.25 om du för över pengar till något annat epassporte konto.
Farang är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-19, 03:55 #3
senzeis avatar
senzei senzei är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 226
senzei senzei är inte uppkopplad
Medlem
senzeis avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 226
Citat:
Originally posted by Farang@Nov 18 2006, 06:15
Jag änvänder endast det virtuella visa kortet.
Tycker att det funkar bra. Har inte haft problem med det sedan jag öppnade kontot i september.

Adult friend sätter in min provison på mitt epassporte konto, det täcker alla kostnader för min server.
Jag vet inte hur säkra pengarna är, så jag har bara pengar på kontot för att betala min server samt diverse kringkostnader för den. Skulle det sedan bli pengar kvar på kontot, så handlar jag online,

Kostnader:
Om du gör en insättning (minimum $25) via ditt betal/kredit kort så tar dom $5. Det kostar inget att använda det virtuella visa kortet på nätet vid online köp. Dom tar $0.25 om du för över pengar till något annat epassporte konto.
Ok, Fungerar det att handla med Epassporte i svenska online stores med?
Har för mig att man måste skaffa ett amerikanskt bank konto som du kan föra över dina Epassporte pengar till, för att sedan skicka dom till ditt konto i sverige.. krångel deluxe, om man nu vill ha kontanter vill säga.
senzei är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-19, 05:04 #4
Farang Farang är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 105
Farang Farang är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 105
Japp det funkar. Senast igår så registrerade jag en .se domän på lopia och betalade med epassporte.

Har aldrig fört över några pengar till något bankkonto från epassporte. En eventuell lösning som kanske funkar är att öppna ett konto hos på någon pokersajt. Sätt in pengar där för att sedan begära att få dom utbetalda till ett bankkonto. Vet inte om det funkar att sätta in pengar med epassporte på pokersajter dock.
Farang är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-19, 06:04 #5
senzeis avatar
senzei senzei är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 226
senzei senzei är inte uppkopplad
Medlem
senzeis avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 226
Citat:
Originally posted by Farang@Nov 19 2006, 06:04
Japp det funkar. Senast igår så registrerade jag en .se domän på lopia och betalade med epassporte.

Har aldrig fört över några pengar till något bankkonto från epassporte. En eventuell lösning som kanske funkar är att öppna ett konto hos på någon pokersajt. Sätt in pengar där för att sedan begära att få dom utbetalda till ett bankkonto. Vet inte om det funkar att sätta in pengar med epassporte på pokersajter dock.
Ok, sweet. Då ska jag regga ett konto på stört då.

Tack för hjälpen


EDIT: När jag ska verifiera att jag har ett visa IRL så står det att det gäller bara för verifiering, och att jag inte behöver föra över några pengar, men sedan så står det att : minsta möjliga insättning är $25" typ.. Skumt. Så jag kan inte gå vidare till steg 3 om jag inte för över pengar.. :/
senzei är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-19, 18:43 #6
Hofvet Hofvet är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 532
Hofvet Hofvet är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 532
Jag hade lite trubbel när jag skulle registrera mitt konto, den automatiska registreringen fungerar inte felfritt, men då kontaktade jag supporten via mail så ordnade det sig.
Hofvet är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-20, 08:13 #7
senzeis avatar
senzei senzei är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 226
senzei senzei är inte uppkopplad
Medlem
senzeis avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 226
Citat:
Originally posted by Hofvet@Nov 19 2006, 19:43
Jag hade lite trubbel när jag skulle registrera mitt konto, den automatiska registreringen fungerar inte felfritt, men då kontaktade jag supporten via mail så ordnade det sig.
Nej jag håller med dig, Kontaktade supporten jag med men fick något grumligt svar som inte besvarade mina frågor alls, men dom bifogade en mail adress som jag skulle kontakta istället.. får se om det löser sig.
Skumt att man kan logga in även fast man inte har ett konto registrerat, tekniskt sett.
senzei är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017