Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Yrkesregistret.se / Comitnet

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-04-30, 14:56 #1
Christian Christian är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 208
Christian Christian är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 208
Jag blev alldeles nyss uppringd av en flåshurtig försäljare från något som hette "Yrkesregistret" som skulle vara Sveriges största leverantör av hemsidor. Han sålde webbplatser till företag, och skulle börja sälja till mitt område. Jag skulle få en ny hemsida gratis så de fick ett referensobjekt Jag förklarade att vi redan hade en hemsida, men han stod på sig och skulle göra om den helt och hållet gratis! Jag förklarade korthugget att vi nyligen investerat en halv miljon och inte tänkte byta ut den än på ett bra tag. De gav han sig.
Eftersom jag aldrig hört talas om Yrkesregistret trots att de då skulle vara "störst i Sverige" så kollade jag deras hemsida. 100 anställda, 15.000 kunder 17 miljoner i omsättning. Hm. Jag noterade att hemsidan tillhörde något som hette Comitnet, och en Google på företagen gav länkar till sidor med mindre smickrande kommentarer om företaget och deras försäljningmetoder.

Det verkar vara frågan om lönsamt bondfångeri, någon annan av er som stött på detta företag?
Christian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017