Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


vilket webbhotell? (EJ CRYSTONE)

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-02-23, 11:54 #1
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
Är det någon som vet ifall surftown.se erbjuder 20 olika domäner? eller måste man koppla alla till samma rootkatalog? jag menar som ormarna Crystone har det, jag var så nära att nappa på deras erbjudande... ska nämligen flytta ca 10 adresser och tyckte att Crystone såg så himla attraktiva ut.. men när man hade kollat lite här på sidan insåg man snabbt att det hade blivit en otrevlig kostnad, efterssom att Crystone anser att man borde betala en påläggsavgift (Domän (till underkatalog) startavgift-95 kr, månadsavgift-29 kr/mån) för att få ha domäner på olika kataloger, istället för att länka alla 10 till samma site.

eller någon kanske känner till en tredje lösning? jag har idag Jx.se som webbhotell och är mycket nöjda med dem, mitt enda problem är att deras tyngsta paket innehåller endast 300mb utrymme, och jag behöver X-antal gig med utrymme, då en av sidorna jag driver lägger upp mycket filmer och bilder. Det ideala vore väl att få ha kvar jx och lösa utrymmet på nått vis, men trafiken skulle förmodligen bli allt för lidande om man nyttjade nån "netpocket" historia för att lagra filmer och bilder? Jag vet att bredbandsbolaget erbjuder 10gig för några kr / mån.


måste tyvärr säga att det nog lutar mot surftown

överös mig med era tankar =)
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017