Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Mitt livs tabbe?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-08-26, 00:48 #1
Matsaki Matsaki är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 240
Matsaki Matsaki är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 240
Jag har haft sajten www.ayianapa.nu sedan år 2000. för 2 år sedan låg jag 1-5 på sökordet ayia napa på google.com och alltid 1:a på google.se

Sedan började det dala på google.com (eftersom sajten var på Svenska tror jag) Sagt och gjort. Sajten behövdes på engelska med så jag gjorde en Engelsk version med. Jag valde att behålla www.ayianapa.nu som startsida och där kan man sen välja såpråk innan man går vidare och kommer då till sv.ayianapa.nu eller en.ayianapa.nu

Dett gjorde jag i februari och det hjälpte inget på google.com Nu har även google.se plötsligt fått för sig att www.ayianapa.nu inte är någon bra sida och dissar den URL:en Nu ligger i stället sv.ayianapa.nu på 40-50 plats på samma sökord.

Tydligen så var det totalt fel att skapa sv. och en. som undersidor. Frågan är nu om jag ska byta tillbaka så att den Svenska delen ligger på www.ayianapa.nu som förut och lägga den engelska på en annan URL (tex wwwayianapa.eu) som jag reggat?

Men jag antar att det är försent att ändra sig
Matsaki är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:13.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017