Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


ang regel #1

Visa resultat för omröstning: No question avaiable to import.
Ja 5 10.00%
Nej 43 86.00%
Vet inte 2 4.00%
Antal röster: 50. Du får inte rösta i den här omröstningen

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-09-09, 11:40 #1
Marios avatar
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 668
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Marios avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 668
[EDIT]Nu vart det fel, när ni svarar på pollen så är frågan, "bör länkregeln stanna?"[/EDIT]

Citat:
1. Posta inga internetadresser för att beskriva ditt eller någon annans problem, beskriv problemet med endast text detta för att meddelanadet skall vara värt nåt även om sidan du beskriver försvinner plus att regeln gör att vi slipper massa ointressanta inlägg.
Så, jag har varit med på det här forumet länge, jag kommer ihåg då folk försökte sno åt sig PR och det börjades diskuteras en massa lösningar.

Jag anser att denna nya regel stjälper mer än den hjälper, jag gillar att klicka på länkar, då kommer ju pr in i bilden, men jag tycker inte det ska vara så svårt att kontrollera. lägg till några regler, t ex:

Man får inte ha klickbara länkar till sin egna sida i signaturen eller profilen.

Debattera gärna för- och nackdelar med att låta folk skriva riktiga länkar i inläggen, självklart kan jag inte annat än acceptera om regeln måste stanna MEN isf. snälla få stopp på folk som skriver "w w w . h e j . c o m"...

Wn är ett bra forum, lite väl spänt dock. i min mening, men det är en annan diskussion, tråkiga "webbyggare"
Mario är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017