Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Eniro - lägger upp annons utan godkännande

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-12-19, 16:14 #11
digiArt digiArt är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 429
digiArt digiArt är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 429
Citat:
Originally posted by Finnmera@Dec 19 2007, 12:10
Ser fram mot att få höra vad det är för samarbetspartner de skall eventuellt samarbeta med, då de i mina ögon inte så här långt söker efter kvalite i valet av partners eller har ni glömt denna tråden

http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...3&hl=jajja&s=wn
Som sagt, om Eniro själva går in och läser den här tråden och känner intresse av att avslöja det så får ni veta.

Men den partnern ligger ljusår ifrån kvalitetsmässigt jämfört med Jajja (där jag inte begrep varför ett samarbete kom till stånd). Den här partnern har en teknisk platform för att analysera och ge bästa resultat per investerad krona för sökordsannonsörer.

De (partnern) arbetar också med en egen kundbas för att leverera bästa resultat per spenderad krona på samtliga sökordsplattformar, dvs Eniro, Adsense, Yahoo m fl.

Jag satt som teknisk kundkontakt för integration av sökordsplattformen på Eniro, därav min insikt i deras processer. Men av respekt gentemot tidigare arbetsgivare och min strävan efter att upprätthålla ett förtroende till mig som person, så väljer jag att inte publicera namn på sådana partners till Eniro som de själva inte valt att gå ut med offentligt.
digiArt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017