Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Folk på Webcows?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-07-25, 01:22 #1
knafve knafve är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 42
knafve knafve är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 42
Är det någon som vet hur många anställda det egentligen är på Webcows? h34r:

Jag har varit kund hos dem i ett par kvartal och det fungerar bra. Men jag har en teori om att den enda anställda där är Peter (vilket gör mig lite orolig). De gånger det är en kvinnlig röst som svarar i telefonen är det förmodligen Peter som använder en röstförvrängare. Jag har några bevis (?) som styrker dessa påståenden:
  • Oavsett vilken tid på dygnet man mailar så är det Peter som svarar. Lördagsnätter klockan 03 och onsdagar klockan 14. Alltid Peter.
  • All text som kommer från Webcows har exakt samma låga kvalité på språket. Hemsida, mail, snail-mail har alla samma typer av grammatiska fel.
  • När jag i en konversation med Peter påpekade att sidan höll otroligt låg språklig kvalité så påstod han att ett annat företag ansvarade för alla texter på sidan. (YEAH RIGHT!)
  • På fakturan man får från varje månad så står det att frågor kring fakturan kan ställas till den tekniska säljaren (Peter).
  • Spana in webcamen (http://webcam1.webcows.se/) och be dem boota om servern så ser du att ->PETER<- gör det.

Inte för att det spelar någon roll, men fuffens är det.
knafve är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017