Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


spotifyinvite (punkt) eu säljes......

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-12-17, 19:29 #1
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 139
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 139
Standard spotifyinvite (punkt) eu säljes......

spotifyinvite (punkt) eu

Domänen har varit uthyrd och haft tidigare innehåll, men är nu parkerad. När den hade innehåll så rankade den tidvis på Googles svenska första sida. Efter att den parkerats så rasade rankingen brutalt. Jag parkerade hos Google och då försvann den ur Google. Bytte till annat parkeringsprogram och då dök den upp igen, men sjönk brutalt. Never park at Google! Men med innehåll finns goda förutsättningar att ranka bra när Spotify på allvar expanderar till övriga EU-länder och övriga världen. Spotify kommer med säkerhet att köra med invites när de på allvar expanderar till andra EU-länder och övriga världen.

Under tiden domänen hade innehåll, så hade den enligt Google Analytics följande statistik: Skickar fullständig statistik ifrån Google Analytics som PDF till intressenter via e-mail, då den är för stor för att kunna bifogas.

Några snabba fakta, 1 Mars 2010 - 31 Oktober 2010:

14 100 Besök

20 371 Sidvisningar

1,44 Sidor/besök

72,87 % Avvisningsfrekvens (Beror på att det bara funnits 1 html-sida.)

00:01:14 Genomsnittlig tid på webbplats

90,03 % % Nya besök

Parkerad sedan 1 Oktober -17 December:
Country Views Clicks
Sweden 585 42
Japan 38 0 -
United Kingdom 35 4
France 21 2
Finland 20 4
United States 15 0
Norway 13 1
Netherlands 11 2
Spain 9 0 -
Other 30 0

57 inlänkar enligt Yahoo: https://siteexplorer.search.yahoo.co...u&fr=sfp&bwm=i

Jag vill ha ett bud på minst 500 kr via MissDomain så att jag kan starta en 7 dagars auktion på minst det beloppet. Efter dessa sju dagar så har domänen en ny ägare. Annars behåller jag domänen och parkeringsintäkterna. PM om ni vill bjuda 500 kr via MissDomain, så lägger jag ut domänen och länken dit.

Genom att lämna anbud på denna domän godkänner Ni följande avtalsvillkor:

Domänen säljs av privatperson.

Domänen överförs först efter att full betalning kommit Säljaren netto tillhanda. Betalning sker i Svenska kronor till konto i Svensk bank.

Domänen är registrerad och överförs genom registraren Citynetwork.se/Joker.com

Köparen betalar eventuella överföringskostander.

Om inte Köparen fullgjort sina skyldigheter enligt dessa avtalsvillkor inom 14 arbetsdagar efter eventuellt antaget anbud är Säljaren inte längre förpliktad att sälja domänen till Köparen.

Fri prövningsrätt förbehålls, naturligtvis säljs domänen till klubbat bud om auktion startas och avslutas hos MissDomain.

Senast redigerad av Omega Man den 2010-12-18 klockan 11:56
Omega Man är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017