Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Är Sweseek en falsk sökmotor?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-10-25, 17:33 #1
dapeel dapeel är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 4
dapeel dapeel är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 4
Jag håller på och lär mig hur det funkar med SEO för att se om det är något för företaget jag arbetar på. Idag talade jag med en säljare från SEO.se och han framhöll sweseek.com som främsta argumentet för att vi skulle hamna högt på Google. Men vad jag kan fatta så är sweseek en falsk sökmotor och något som man skall akta sig för enligt Google (www.google.com/webmasters/seo.html)?

Nu har jag säkert missuppfattat en del saker, men var snälla och ha överseende med det då jag är nybörjare i ämnet.

/Johan
dapeel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-10-25, 19:47 #2
foks foks är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 727
foks foks är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 727
Nejdå, Sweseek är inte någon falsk sökmotor som du behöver se upp med. Fast jag skulle snarare kalla det länkkatalog än sökmotor, ungefär som dmoz.org och yahoo.com är.
Det kan också vara bra att veta att det är samma företag (Tjörndesign) som står bakom både seo.se och sweseek.com.
foks är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-10-25, 20:06 #3
Jim_Westergrens avatar
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 1 058
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Jim_Westergrens avatar
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 1 058